7 januari 2021 Ja, ik betrap mezelf er ook wel op. Wat nemen we zaken serieus in deze tijd. Vanmorgen had ik het over de app nog met een samenwerkingspartner over de tijd voor corona en veranderingen in... Levensvreugde terug in werk
3 januari 2021 Laat ik beginnen met Boef voor te stellen. Onze 7 maanden oude, zwarte labrador retriever. Een lief, speels en jong beestje. Hij is vooral een goede verkoper. Want dingen voor elkaar krijgen bij anderen dat... Verkopen volgens de Boef methode
28 april 2018 We weten het: zaaien om te oogsten. Wat is toch de reden dat we ons de klanten of relaties zo je wenst laten overkomen? Wat is de reden dat we bang zijn om het juiste... Zaaien om te oogsten – dag 85 van 90
21 augustus 2015 Soms slaat je service hart echt over. Dan zou je willen dat sommige bedrijven echt een keer vanuit de ogen van de gast zouden kijken. Ohh ja, de eerste drie punten zijn de klant, de klant,... NS betekent no service
10 juli 2015 Wanneer je ontwikkelt en groei doormaakt doet het vaak pijn. Net als bij sporten, je krijgt spierpijn als je in de stretch zone komt. In persoonlijke ontwikkeling is dat hetzelfde. Je ervaart eerst weerstand en... Doorgaan bij groeipijn
3 mei 2015 Welke trends zien we? Waar gaat het goed? Waar loopt het mis? Trends waar ondernemers zich op dienen te richten, rekening mee dienen te houden en vooral ook op voorbereid dienen te zijn. Want straks... Trends op de arbeidsmarkt
13 september 2014 Gastvrijheid zit van binnen. Binnen de organisatie Mise en Place wordt er vaak gezegd ‘Hospitality Inside’. Een kwinkslag naar Intell Inside. Inderdaad dient gastvrijheid van binnenuit te komen. Het is een basishouding. Verwarring over Gastvrijheid... Gastvrijheid het OOOH principe
29 mei 2014 Hoe kom je van een droom naar een resultaat? Wanneer stop je met je experiment? Wanneer is het een volwaardig geheel? Zelf mag ik betrokken zijn bij een dergelijk initiatief. Door samenwerken met bijzondere talenten... Droom! Het andere Trainingsbureau.