YHIM: stil (staan)
Afgelopen week werd ik op drie momenten met het stil (staan) geconfronteerd. Allereerst tijdens een mini seminar van NCD waar… Read More »YHIM: stil (staan)
Afgelopen week werd ik op drie momenten met het stil (staan) geconfronteerd. Allereerst tijdens een mini seminar van NCD waar… Read More »YHIM: stil (staan)
Ook collega Arco Kats schreef er, in andere bewoordingen, over in zijn column ‘Hoe wil je het zien?’. Het gaat… Read More »YHIM: achter de wolken schijnt de zon
Waarom? Waarom? Waarom? Het schijnt dat we pas echt gaan werken als we weten waarom we iets doen. In het… Read More »YHIM: Een primair mensen
De afgelopen periode is het lekker druk geweest. Alleen wat doe je met de investering in tijd die je in… Read More »YHIM: investeren in de mens
De afgelopen week heb ik wederom om meerdere plekken meegemaakt. Mensen die vallen over spelfouten en iets dat net niet… Read More »YHIM: spelfout of spel fout
Beloon je het proces of het resultaat? Wanneer ben je tevreden? In welke fase wens je wat te belonen? Je… Read More »YHIM: beloon je het resultaat of het proces?
De ras pessimist heeft de afgelopen jaren een grote voedingsbodem gehad. De economie was toch al een drama, de kansen… Read More »YHIM: eind in zicht pessimist
Heb jij dat nu ook? Drukte om je heen? Orders die om je oren vliegen? Mensen die met je af… Read More »YHIM: het komt los
Wat is het nut van de nieuwjaarsbijeenkomsten? Eigenlijk heel veel, namelijk elkaar bijpraten, ontmoeten en vooral uitwisselen van (zakelijke) kansen.… Read More »YHIM: Nieuwjaarsbijeenkomsten
Een mooi gegeven. Elkaar het beste wensen voor een nieuw jaar. Daar doe ik natuurlijk altijd aan mee. Alleen zou ik… Read More »Best Wishes for 2014