De dagen tussen kerst en oud en nieuw zouden de mensen toch van enige consumptie af moeten houden? Alleen daar merk ik en de mensen om me heen niets van. De winkelstraten zijn overladen met mensen en gevulde tassen. Zouden het de koopjes zijn, is het gevoel van je zelf belonen of de gedachte dat er toch al zoveel geld doorheen gegaan is dat er nog wat extra’s bij kan.
Drukte alom
Komende week, het is immers YHIM (yes, het is maandag), ga ik eens kijken hoe we die kooplust kunnen omdraaien naar continue impulsen voor onze bedrijven. Want als de consument koopt dan zouden de bedrijven toch ook iets wensen te kopen? Of is die stelling te beperkt? Ook de supermarkten hebben er weer 20 miljoen bovenop gedaan, betekent dat er daar ook iets aan de hand is? Ik ben benieuwd wat die opwaartse spiraal betekent. Jij ook? Laat het je deze week eens bezig houden.
*YHIM staat voor “Yes, Het Is Maandag” en wordt elke maandagochtend gepubliceerd. Daarmee als doel hebbende dat je elke week een nieuw doel, een nieuwe kans of eigen initiatief kunt ontplooien.