Het echte terras

Op een zondag naar buiten starend, de eerste zonnestralen, dan krijg je dat gevoel. Rondje wandelen en een terrasje pakken. Waar je je zo op verheugd kan een teleurstelling worden. Je verheugt je namelijk op perfecte service, kwaliteit van de diensten en mooie, verse producten. Zo ongeveer:

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=SSgyDvnm4wQ[/tube]

In 2011 is het tijd om de terrassen onder de loep te nemen. Veel grote toeleveranciers als Unilever, Heinken, Grolsch, AB Inbev hebben het op de agenda gezet. Zijn helpen de afnemers met deze zaken door het personeel een training te geven. Want immers een goede medewerker op het terras verkoopt aanzienlijk meer. Uit onderzoek is zelfs gebleken dat het voor de medewerker 10% meer fooi oplevert. Dus een gecombineerde win factor. Ook Staffable had het vorig jaar reeds op de agenda, raar genoeg vonden de ondernemers en opdrachtgevers het nog niet geheel prioriteit.

Toch denk ik dat het dit jaar de echte boost gaat krijgen. Immers dat kleine beetje omzet extra in de periode dat het kan is meegenomen. De reserves zijn op, die moeten aangevuld worden. Wat is er mooier dan dat te doen met extra omzet, waarbij de kosten er toch al liggen. Nu daag ik iedereen uit om de interesse die er is om te zetten in daden. Heel simpel, reageer op deze blog en de eerste vijf horeca ondernemers die dat doen krijgen een gratis terras training van Staffable.

Het personeel wordt daarbij direct onder de loep genomen.

Related posts

Leave a Comment